Ja ik heb wat modellen werk gedaan, deze foto s zijn daar ook onderdeel van. Nu ik dat werk niet meer doe en dus ook niet meer zo belachelijk veel hoef te reizen, ben ik wel toe aan een beetje stabiliteit in mijn leventje
Omdat ik anders ben, betekend het niet dat ik geen behoefte heb aan liefde. Het warme gevoel wat iemand je kunt geven. Soms met enkel begrip en soms op andere manieren. Ik ben geen monster maar gewoon een mens.
Ik ben een vrouw, maar nog wel in het bezit van een stengel. Geen idee of die er altijd gaat blijven, maar voor nu wil ik er nog vol op van genieten. En dat kan alleen maar als jij jouw mond, vuist of kont ter beschikking stelt.
Hallo ik zoek een leuke man.Ben nu meer dan één half jaar alleenZou het weer leuke vinden als ik weer een leuke man zou ontmoeten die wat ouder is dan dat ik ben en niet meteen een vaste relatie op wil bouwen maar just for fun ,Kunnen altijd zien toch?